facebook tracker
Ajax Loader  Φορτώνει... Παρακαλώ περιμένετε...

Όροι και προϋποθέσεις



– Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας.Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο ΠΛΗΡΩΜΗ που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής. Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε αργίες εκτελούνται την αμέσως επόμενη ημέρα και θα βρίσκονται στο χώρο σας απο 1-2 εργάσιμες ημέρες για όσα προϊόντα φέρουν την ένδειξη Άμεσα.


– Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;


– Αντικαταβολή:

Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη που σας έφερε την παραγγελία, τόσο απλά και ασφαλή με έπιπλέον χρέωση 2 €. Για αγορές άνω των 100 ευρώ απαιτείται προκαταβολή τουλάχιστον 30% του συνολικού ποσού


- Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα

Μπορείτε να πληρώσετε άμεσα και με ασφάλεια την παραγγελία σας, μέσω ασφαλούς τραπεζικού συστήματος της Eurobank από την Cardlink. Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, επιλέξτε τη μεταφορική που επιθυμείτε η οποία συνοδεύεται από Κατάθεση ή Κάρτα και στο επόμενο βήμα επιλέξτε Πιστωτική κάρτα. Πατώντας το κουμπί Συνέχεια στην πληρωμή, θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας όπου θα εισάγετε τα στοιχεία του κατόχου της κάρτας και εφόσον είναι επιτυχής η συναλλαγή, η παραγγελία σας θα είναι σε διαδικασία αποστολής απευθείας χωρίς περαιτέρω επιβεβαίωση από εμάς. Δεν υπάρχει κάποια χρέωση που σας επιβαρύνει με αυτή τη μέθοδο πληρωμής 


– Τραπεζική κατάθεση:

Αφού αγοράσετε τα προϊόντα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, έπειτα κάνετε την κατάθεση των χρημάτων στον λογαριασμό που θα σας δοθεί κατά την στιγμή της παραγγελίας σας. Δεν υπάρχει κάποια χρέωση που σας επιβαρύνει με αυτή τη μέθοδο πληρωμής 

O λογαριασμός της τράπεζας στην οποία μπορείτε να καταθέσετε το ποσό της παραγγελίας σας είναι ο εξής:


Εθνική Τράπεζα Ελλάδος

Όνομα Δικαιούχου:Κ. Οικονομίδης & ΣΙΑ Ο.Ε

Αρ. Λογαριασμού: 373/440365-71

IBAN: GR97011 0373 00000 373 4403 6571

SWIFT / BIC : BNGRGRAA


Τράπεζα Πειραιώς

Όνομα Δικαιούχου: Οικονομίδου Καλλιόπη & Οικονομίδης Κων/νος

Αρ. Λογαριασμού: 6616-130177-436

IBAN: GR07 0171 6160 0066 1613 0177 436

SWIFT / BIC : PIRBGRAA


Eurobank

Όνομα Δικαιούχου: Κ. Οικονομίδης & ΣΙΑ Ο.Ε

Αρ. Λογαριασμού:0026.0210.12.0200481527

IBAN: GR2002602100000120200481527

SWIFT / BIC : EFGBGRAA


Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου τηλεφωνικά στο 23510 46339

 


– Αποστολή προϊόντων

Για αποστολές εντός Ελλάδος τα προϊόντα θα σας αποσταλούν, στην διεύθυνση παραλήπτη που μας έχετε υποδείξει, με υπηρεσία ταχυμεταφορών (Courier): ΕΛΤΑ courier ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ ή ACS courier.Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 5 εργάσιμων ημερών. Εφόσον τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα και συγκεντρώνονται από το δίκτυό μας, η αποστολή μπορεί να πραγματοποιηθεί με μια καθυστέρηση 1-2 ημερών επιπλέον (κυρίως σε περιόδους εκπτώσεων, τέλος σεζόν ή εορτών). Η χρέωση για κάθε παραγγελία σας εμφανίζεται κατά το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας. Η εταιρεία μας έχει φροντίσει για τις οικονομικότερες χρεώσεις αποστολής. Τα έξοδα αποστολής είναι 2 ευρώ για τα πρώτα 2 κιλά και 0,80 λεπτά για κάθε επόμενο κιλό. Τα κιλά υπολογίζονται αυτόματα από το σύστημα.

Παραγγελίες διεκπεραιώνονται από Δευτέρα έως Σάββατο (εκτός από αργίες). Παραγγελίες που τοποθετούνται στο σύστημα Παρασκευή από τις 5.00 μ.μ. και μετά, θα περάσουν τα στάδιο έγκρισης, προετοιμασίας και αποστολής τη Δευτέρα.

Για παραγγελίες άνω των 50 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ!!

Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%


– Πολιτική επιστροφής προϊόντος

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα για επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος όταν:

Με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του PAPILLONKIDS.GR, παρέλαβε λανθασμένο, ελαττωματικό ή κατεστραμμένο κατά την μεταφορά προϊόν.

Υπάρχει λειτουργικό ή ποιοτικό ελάττωμα στο προϊόν από την κατασκευή του και καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος η οποία έχει δοθεί από το PAPILLONKIDS.GR

Σχετικά με τις παραπάνω περιπτώσεις, το μέγιστο περιθώριο επιστροφής προϊόντος για αντικατάσταση είναι δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, χωρίς φθορές και εντός της συσκευασίας του, εντός της οποίας πρέπει να περιέχονται όλα τα εξαρτήματα του προϊόντος αλλά και τα έγγραφα που υπήρχαν κατά την αποστολή της. Επίσης, το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται κατά την επιστροφή του από την απόδειξη αγοράς.


Αλλαγή προϊόντος

 

ΝΕΟ*: Πλέον μπορείτε να δημιουργήσετε ένα αίτημα για αλλαγή προϊόντων μέσα από τη σελίδα του λογαριασμού σας! Απλά συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, από το αριστερό μενού επιλέξτε Αίτημα Επιστροφής και από την παραγγελία που έχετε κάνει επιλέξτε το/τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε. Αναγράψτε τους λόγους για τους οποίου επιθυμείτε να γίνει η αλλαγή και θα σας απαντήσουμε αν εγκρίνεται ή όχι το αίτημα της αλλαγής. ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ


Η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:


η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 14 εργασίμων ημερών από την ημέρα παραλαβής

το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί

το προϊόν να είναι συσκευασμένο στην αρχική του συσκευασία και να συνοδεύεται από όλες τις ετικέτες του

το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής , Φορτωτική κ.ο.κ)

Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα με έξοδα του αποστολέα.


- Για προϊόντα που η αξία τους ξεπερνά τα 20€, η πρώτη αλλαγή γίνεται ΔΩΡΕΑΝ, διαφορετικά η χρέωση ανέρχεται στα 2+2 ευρώ ανά αποστολή.

- Οι αλλαγές με χρέωση δική μας γίνονται μόνο με τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier.

- Στην Κατηγορία Προσφορών δεν γίνονται αλλαγές

- Στην περίοδο των εκπτώσεων οι αλλαγές γίνονται με δική σας χρέωση


 


– Πολιτική μη παροχής υπηρεσιών του e-shop

Το ηλεκτρονικό κατάστημα του PAPILLONKIDS.GR δεν φέρει ευθύνη σε καμία περίπτωση για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για πιθανές ζημίες (θετική, ειδική ή αποθετική η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κ.λ.π.) από επισκέπτες του δικτυακού τόπου ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του δικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

 


– Ακύρωση παραγγελίας


Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :


Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στα τηλέφωνα της εταιρίας, όπου κάποιος συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.


Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν, καλέστε μας στα τηλέφωνα της εταιρίας ή επικοινωνήστε μέσω e-mail στο info@papillonkids.gr, μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής, αναφέροντας μας τους λόγους (προαιρετικά) για τον οποίο επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς.


Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, όπως τα έχετε παραλάβει, να μην έχουν φορεθεί, να μην έχουν ανοιχτεί, ή σκιστεί τυχόν ετικέτες/καρτελάκια.

Θα εξυπηρετηθείτε άμεσα και θα ενημερωθείτε για όλες τις επιλογές σας.